Londen & Seattle van Alexandria Bellefleur gaat over Brendon, die volledig gelooft in de liefde. Hij heeft een datingapp gebouwd en is ervan overtuigd dat de ware ergens rondloopt, ook al heeft hij haar nog niet ontmoet. Of toch wel? Als de beste vriendin van zijn zus onverwacht naar Seattle komt, maakt zijn hart een sprongetje. Hij was als jongen al verliefd op Annie. Annie daarentegen is niet op zoek naar liefde. Na verschillende slechte ervaringen gelooft ze er niet meer in. Het enige probleem is dat ze zich tot Brendon aangetrokken voelt. Heel erg zelfs.

Vandaag is het mijn beurt in de blogtour van Londen & Seattle! Ik vind het echt geweldig dat ik weer mee mag doen. Het eerste deel in deze serie, Elle & Darcy, vond ik al heel leuk maar met Londen & Seattle heeft Alexandria Bellefleur zich weten te overtreffen. Wat een heerlijk en lief boek is dit!

Sinds wanneer wordt de liefde en houden van geacht makkelijk te zijn?

In Londen & Seattle volgen we Brendon en Annie die we al een beetje kennen uit het eerste deel. Vooral Brendon kwam hier veel voorbij waardoor ik het heel leuk vind om nu vanuit hem te lezen. Door de vlotte schrijfstijl van Alexandria Bellefleur verdwijn je al snel in het verhaal en vlieg je door de bladzijdes heen. Ik vond het moeilijk om het boek weg te leggen, zeker met het hoge zwijmelgehalte. Door Alexandria’s beeldende schrijfstijl voel je al snel een klik met de personages maar ook weet ze de omgeving tot leven te wekken en je aan het lachen te maken. Ik heb gezwijmeld maar ook gelachen met Annie en Brendon. Wat een heerlijke humor komt er voorbij! Hoewel de verhaallijn iets voorspelbaar is vind ik het wel goed en realistisch opgebouwd. Ik vind het leuk hoe ze sommige situaties niet charmanter maakte dan dat het daadwerkelijk is en voor mijn idee werd niet alles meteen overhaast. De hoofdstukken zijn redelijk lang, wat mij normaal gesproken best wel kan vervelen, maar hier vond ik het heel prettig weg lezen. Het is zo ontzettend leuk en origineel waardoor je wel wilt blijven doorlezen.

Het verhaal van Brendon en Annie is lief, romantisch en zit boordevol leuke momenten. Doordat je zowel van Brendon als vanuit Annie leest leer je beide personages goed kennen. De chemie tussen de twee is goed aanwezig en echt om bij weg te smelten. Wat ik heel leuk vind is dat Darcy & Elle veel voorbij komen. Zo hoef je niet “afscheid” te nemen van de oude personages en ze zijn nog altijd even leuk!

Londen & Seattle is echt een aanrader als je opzoek bent naar een boek om even bij weg te dromen. Het zwijmelgehalte is hoog maar ook is er genoeg “spice” aanwezig. Ik ben er verliefd op! Het krijgt van mij dan ook ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/5 sterren.

Ik wil Zomer & Keuning bedanken voor dit fijne recensie-exemplaar. Dit heeft verder mijn mening niet beïnvloedt!