Wanneer Felicity Simons terugkeert naar haar dorp Heartcross, verwacht ze maar een paar dagen te blijven. De witgekalkte huisjes van het dorpje zijn misschien haar thuis, maar voor haar heeft de plek te veel pijnlijke herinneringen, en aan één man in het bijzonder – Fergus Campbell. Maar als het dorp vlak na haar terugkomst wordt getroffen door verschrikkelijk noodweer en de enige brug die het plaatsje met de beschaving verbindt wordt weggevaagd, kan Felicity niet anders dan blijven…

Welkom thuis in Love Heart Lane is een boek die mij echt heeft verrast. Ik heb echt een ontzettend groot zwak voor de vrolijke covers maar ik weet dat ik niet altijd even weg ben van boeken die zich af spelen in kleine dorpjes. Dat zorgde ervoor dat ik met lage verwachtingen begon in dit boek maar wat heb ik er van genoten!

Wat een heerlijke feelgood is Welkom thuis in Love Heart Lane! Het duurde niet lang voor ik volledig in het verhaal verdween naar het kleine Schotse dorpje Heartcross. Door de vlotte schrijfstijl van Christie Barlow vlieg je door de bladzijdes heen, ze weet haar personages stuk voor stuk een beetje tot leven te wekken. Ze omschrijft het dorpje gedetailleerd waardoor je het echt voor je ziet en erbij kan weg dromen. Er komen een hoop personages voorbij, de een leer je wat beter kennen dan de ander. Toch straalt iedereen warmte uit wat ik heel leuk vind. Ook weet Christie Barlow Heartcross echt tot leven te brengen, het dorpse warmte is voelbaar in elke bladzijde waar ik echt van kan genieten. Dit geeft je een thuisgevoel! Er gebeurt een hoop in het boek, je valt bijna van de ene in de andere gebeurtenis. Ik vind het knap hoe Felicity hiermee om gaat, ze is echt een doorzetter en een bijzonder personage. Dit maakt het wel heel erg feelgood; het gaat allemaal zo makkelijk en het is zo hartverwarmend. Wat ik een beetje miste is de diepgang. Felicity heeft een hoop meegemaakt en hier wordt niet echt dieper op in gegaan. De gevoelens en de emoties blijven heel oppervlakkig en hier had echt veel meer uitgehaald kunnen worden. Desondanks vind ik het echt een heerlijk boek en kan ik niet wachten om weer af te reizen naar Heartcross!

Welkom thuis in Love Heart Lane is een heerlijke feelgood waarbij je echt even weg kan dromen. Ik heb hier ontzettend van genoten. Het krijgt van mij 4⭐️

Ik wil LS Amsterdam bedanken voor dit fijne recensie-exemplaar. Dit heeft verder mijn mening niet beïnvloed.