Toen Sasha en Daniel friends with benefits werden, hadden ze beiden nooit gedacht dat het zo gecompliceerd zou zijn. Ze worden geconfronteerd met zichzelf en het verleden. En dat wordt alleen maar lastiger wanneer je het meest aan jezelf twijfelt. Als situaties van buitenaf zich voordoen, worden Sasha en Daniel behoorlijk op de proef gesteld. Ze moeten leren met het verleden om te gaan, om de toekomst en zichzelf een kans te bieden. Niets is oneindig. Zij wel? Gevoelens zijn lastig, zeker wanneer je daar geen raad mee weet. Zowel voor Sasha als Daniel is dit een opgave, hoe kan je gelukkig zijn als het lot parten met je blijft spelen? Wat houdt liefde in, wanneer het lastig te begrijpen is?

Zolang je van me houdt is een boek die ik al heel veel op Bookstagram heb zien langskomen. Door de positieve recensies was ik wel heel benieuwd dus besloten we het boek met onze leesclub, Leesmetonsmee, te lezen. Zijn wij net zo positief als de meeste recensies?

In Zolang je van me houdt lezen we zowel vanuit Sasha als vanuit Daniel. Ik vind dit heel leuk gedaan, als we niet vanuit Daniel hadden gelezen had ik het boek denk ik wel een stuk minder gevonden. Suzanne van Bilderbeek heeft een hele fijne en levendige schrijfstijl. Ik vloog door de hoofdstukken heen, het leest zo fijn weg dat ik het soms moeite had om het boek weg te leggen. De hoofdstukken zijn vrij kort wat ook heel fijn is. Helaas voelde ik niet heel erg mee met Sasha en Daniel, ik miste de band met deze twee personages echt. Ondanks dat ze allebei best wel een rugzakje hebben en er diepgang in het verhaal zit miste er iets waardoor ik vrij weinig met de personages heb. Begrijp mij niet verkeerd, ik denk dat dit persoonlijk is. Suzanne weet goed de emotie in haar boek te leggen maar soms was dit voor mij iets teveel. Door het boek heen komt er heel wat drama kijken, dit is goed onderbouwd maar vaak begreep ik de keuzes van de personages niet. Ik had het gevoel dat we ook midden in het verhaal begonnen waardoor ik het idee had dat we een hoop zijn misgelopen. Als dit boek was begonnen met de kennismaking van het stel was het denk ik al een stuk beter geweest. Ondanks dat heb ik wel heel erg van dit boek genoten. Ik vond het heerlijk weg lezen en we hadden zeker genoeg te bespreken want wat gebeurt er veel in dit boek!

Ik ben heel erg benieuwd naar deel 2! Het boek krijgt van mij 3⭐️