Een eindeloze hemel, besneeuwde bergtoppen die glinsteren in de zon, wilde bloemenweides. Dit is wat Nate Roldan verwacht te zien als hij aankomt bij de Cattenach Ranch. Tegelijk weet hij zeker dat hij hier niet thuishoort. Met zijn motor en tatoeages is hij als een lelijke olievlek op deze prachtige, vredige plek. Maar dat lijkt Olivia Cattenach niet te deren. Nate is hier voor haar. Hij heeft Olivia’s broer voor hij stierf beloofd voor haar te zorgen. En Nate wil deze belofte nakomen. Ook al kost het hem zijn hart…

In jouw armen is het eerste deel in de Wildflower Summer serie van Kelly Moran, een serie waar ik heel erg naar uit kijk. Eerder heb ik de Redwoodridge serie van haar gelezen wat echt een van mijn comfortreads is geworden dus met hoge verwachtingen begon ik in dit boek.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin moeilijk vond om in het boek te komen. Het boek speelt zich af in een prachtige omgeving die Kelly Moran echt tot leven weet te brengen. Je waant je echt even op de ranch met Olivia, een plek waar je je direct thuis voelt. Ik zit een beetje in tweestrijd met dit boek: aan de ene kant vind ik haar schrijfstijl heerlijk weg lezen maar aan de andere kant miste er ontzettend veel. Een ding is zeker: ze weet je in een vlot tempo door het boek mee te nemen. De klik met Olivia en Nate ontbrak voor mij, ik kon mij behoorlijk aan beiden storen. Het boek is vanuit de derde persoon geschreven en dit zorgt ervoor dat haar personages erg oppervlakkig blijven wat ik heel jammer vind. Beide personages dragen een behoorlijke rugzak met zich mee waar zoveel meer uitgehaald had kunnen worden. Waar ze wel veel aandacht aan heeft besteed is de chemie tussen de twee, deze was goed voelbaar en vond ik ook redelijk goed uitgewerkt. Toch vond ik het eeuwige getrek en geduw tussen de twee irritant. Hoewel het boek heel veel heftige onderwerpen aansnijdt weet het mij niet te raken. Het blijft oppervlakkig, ook hier had zoveel meer uitgehaald kunnen worden! Het voelt voor mij alsof dit boek een beetje afgeraffeld is, alsof Kelly Moran heel graag door wou naar het tweede deel. Gelukkig vind ik Nakos en Amy de twee leukere personages uit dit boek, ik ben blij dat het volgende deel om hun draait.

Jammer genoeg heeft In jouw armen mijn hoge verwachtingen niet waar gemaakt. Wel ben ik heel erg benieuwd naar het volgende deel in deze serie! Het boek krijgt van mij 3 ⭐️

Ik wil AW Bruna Uitgeverij bedanken voor dit recensie-exemplaar. Dit heeft verder mijn mening niet beïnvloed.