Dawn Edwards weet één ding zeker: happy endings gebeuren alleen in films. Sinds ze haar ex op heterdaad betrapte met een ander heeft ze mannen afgezworen en concentreert ze zich op haar studie en het najagen van haar dromen. Verder is in haar leven nergens ruimte voor. En al helemaal niet voor vrouwenverslinder Spencer Cosgrove, hoe creatief zijn versierpogingen ook zijn. Maar dan ontdekt Dawn per toeval een heel nieuwe kant van Spencer, en realiseert ze zich dat achter zijn vrolijke masker een donker geheim schuilgaat

Begin Again was een van mijn favorieten van 2020. Het lezen van Trust Again heb ik bewust uitgesteld omdat ik bang was dat deze na Begin Again heel erg tegen zou vallen. Gelukkig heeft Trust Again mij weten te verrassen én vond ik deze zelfs leuker dan Begin Again!

In Trust Again volgen we Dawn en Spencer die wij al hebben leren kennen in Begin Again. Opnieuw twee interessante personages die geheimen met zich meedragen. Het verhaal komt snel op gang en het duurt niet lang voor je in het verhaal zit. Ik vind het heel leuk dat je in dezelfde vriendengroep blijft en zo ook iedereen weer een beetje beter leert kennen. Ook Allie en Kaden komen weer voorbij en zo zie je ze ook vanaf de andere kant. De verhaallijn is goed opgebouwd, je valt eigenlijk gelijk in het verhaal én omdat Dawn en Spencer elkaar al kennen gaat het wat sneller dan normaal gesproken. Dit is niet storend, het enige wat mij stoorde was dat het verhaal wel wat langer had mogen zijn. Ik heb meer van Spencer en Dawn nodig!

De schrijfstijl van Mona Kasten is ontzettend fijn. Op een vlot tempo voert ze je door het verhaal heen en zorgt ze ervoor dat je de personages leert kennen. De personages zijn goed uitgewerkt, net als de omgeving. Deze komt tot leven. Ook weet ze goed de emoties goed over te brengen. Ik kan om haar lachen maar vaak voel ik ook mee met de personages. De playlist van het boek is weer geweldig, samen met de Harry Styles én One Direction vermeldingen. Love it! Ik ging weer even terug naar m’n Directionertijd en heb het hele boek met Through the dark in m’n hoofd gezeten. Wat ik mooi vind is hoe de problemen van Dawn en Spencer beschreven zijn én uiteindelijk uitgewerkt worden.

Dawn is een fantastisch personage. Ze is ontzettend lief, maar ook gebroken. Door haar verleden is ze bang voor gevoelens en dat heeft Mona mooi weten uit te werken. Ze is een fijn personage om vanuit te lezen en ze heeft veel kenmerken waar ik mijzelf ook in herken. Ook Spencer is geweldig, hij is ontzettend lief én het is duidelijk dat hij Dawn wilt. Ik vind het mooi dat hij zoveel respect voor haar heeft. Hij is grappig, net als Dawn én de perfecte match. Ook hij draagt een groot geheim met zich mee wat voor karaktertrekjes zorgt. De vriendengroep van de twee is ook weer geweldig, wat ik vooral heel leuk vind is om Sawyer wat beter te leren kennen. In het vorige deel vond ik haar vreselijk maar door Trust Again vind ik haar geweldig. Héél benieuwd naar Feel again!

Trust Again is echt een aanrader, ik raad wel aan om, mocht je hem nog niet gelezen hebben, eerst Begin Again te lezen. Het is een compleet ander verhaal én zelfs in mijn ogen nog wat leuker dan het eerste deel. Ik kan niet wachten om Feel Again te lezen. Het boek krijgt van mij ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/5 sterren!